Lördag och en massa regn tar det aldrig slut ....

1kommentarer

Igår kväll var vi disco vakter i hop med en par andra föräldrar vilket var mycket trevligt. När våra äldsta föddes bode vi grannar och dom är supper trevliga så det vart 5 trevliga timmar i personal rummet på skolan! Ungarna skötte i princip allt själva dom var jätte duktiga måste jag säga!!! en stor stjärna till dom! Vi hjälpte dock till att städa på slutet! Vi ville ju hem om jag säger så!

Idag på morgonen har jag skjusat Felicia till Skärplinge där hon blev hämtad med buss för att åka ut med Lottakåren på en prova på helg i skogen. Vädrets makter är ju dock inte de bästa men jag tror dom kommer att få en lärorik helg! Dom är tre glada tjejer som valt att följa med på detta från felicias vänskapskrets!

Väl hemma igen fastande jag framför datorn... inte helt ovanligt om jag säger så.....

Här är några härliga bilder på henne i går kväll efter det att vi kom hem!



Jag är trött! Sygga ögon blixtens fel....



Husse störde mig så nu måste jag sträcka lite på mig!

Hon är ljuvlig denna lilla varelse.. Men regn är inte hennes grej om jag säger så! Vi var ute i en kvart på gården nyss och lekte och när vi kom in så ja just det jag behöver bajs så då gör man det i vardagsrummet..... moooooooooorrrrrrrrr! ut igen......

Vi ska strax ut på en längre prommis tänkte jag vi trottsar regnet!

Kram och ha en riktigt trevlig helg i regn vädret!

1 kommentarer

Pia

18 Oct 2009 12:18

Vilken myspropp!



Man slutar aldrig förvånas över vilka konstiga positioner de små liven kan ligga i :)

Kommentera

Publiceras ej