Min tisdag :)

0kommentarer

Sov till klockan var 14 och fick i mig lite frukost. Efter det bar det av till stallet där jag var till tre tiden, vi red i hagen och idag gick det riktigt bra måste jag säga vi gör framsteg hela tiden och det är himla kul med tanke på att hästen är 21 år enligt stamtavlan! men dock inte i huvudet där är hon inte mer än 10 högst :)

Under tiden vi red var gubben ut och kollade en timer till dom som äger hästarna. väl hemma igen blev det middag i form ungsfalu och potatis :) jami jami!

Sedan blev det data tid och svenska hollywood fruar, ja jag vet men det är kul att titta på....

sedan åkte vi till svärmor och svärfar och hämtade restresrande delar till musikanläggningen till lokalen så nu ska här byggas låda till den och sedan ska den placeras i lokalen till allas glädje:)

Nu ska jag packa för natt skift!

Kram och god natt!

Kommentera

Publiceras ej