Nya sulor och nya ridstövlar:)

0kommentarer

Ja vi var till stan igår och hittade riktigt bra grejor till mina fötter. Intersport hade bra sulor för sådana personer som mig och dessutom hade dom små upphöjningar till hålfoten som man kan sätta i så jag köpte både sulor och sådana små grejor så nu j****lar om inte jag ska kunna jobba! det kommer att bli så himla bra :)

Väl hemma så packade vi in maten och skjusade tjejerna till folkan där dom skulle dans. Sedan slöa vi i sffan hela kvällen. Vid halv ett ringde Felicia och ville bli hämtade så på med pjamasen och iväg och hämta henne!

I morse blev det frukost i familje anda och sedan iväg till Konsum och hämta packetet från Börjes och mina nya vinter ridstävlar :)))) Fabian fick en reflex jacka och mitt sadel skydd kom. Tyvärr så var ridbyxorna och mössorna restade men de skulle komma senare!!

Nu blir det snart stallet och gubben ska hämta virke med svärfar!

Skriver mer under dagen!

Kram

Kommentera

Publiceras ej