:P

0kommentarer

Tjena tjaba hallo!

Ja då har man städat som en galning  eller nja fort gick det inte men nu är det gjort! och det är så himla skönt måste jag säga! efter det att städningen var överstökad så tog jag tag i all tvätt som jag tvättat när jag vari themma men dessvärre inte har vikt ihop utan bara lagt i korgen. Så nu är den vikt och ligger i gaderoberna och så himla skönt! Har varit ut en sväng med hunden också och lekt lite tror hon håller på att tappa tänder för hon vill bita sönder allt och då menar jag framförallt hennes grejer... tog bädden på morgonen så Felicia fick rycka ut och sy ihop den! Sedan var det papputen som pipper som åkte på däng... ja ja det sitter nog nya där snart!

Nu blir det valbo och ica maxi och fylla på mat förådet!

Kram

Kommentera

Publiceras ej