Promenadernas dag :)

0kommentarer

idag har jag varit på promenad med hästarna på grund ut av hel tokigt väder... ena stunden regn nästa snö sedan sol och där efter så halglade det! Så då valde vi en promenad med dom istället för att sadlarna skulle få sig en omgång av blötta! Det var himla skönt att komma ut till Josefin och bara släppa alla tankar och fundeingar.... trotts att jag ältar en del med henne också men det går över ganska snabbt och så är vi inne på häst tankar och våra stora planer för framtiden.... Vi älskar att drömma om hur vi ska göra då! Himla bra måste jag säga för jag tror det blir sämre med dåliga beslut då för dessa har vi redan sågat i detta stadium :) väl hemma så blev det en kopp kaffe och två goa bullar, sedan ut i ruskvädret med hundisen! vi hade en skön terapi stund ute! Naturen kan göra under! Me like!!! Får se hur det går idag på jobbet igår trodde jag att jag gick på glas ett tag för att efter en stund tro att jag glödde under fötterna :( Tror jag måste försöka söka för detta så man får några vättiga skor undra var man ska vända sig?? Sjukvården...... har inte en anning någon annan som har det?? När man jobbar inom vården så har man ju bra tofflor på fötterna (vilket man köper själv dock så det är ju lite upp till var och en hur man vill gå skod så att säga) Men vi är ju tvugna att ha riktiga arbetskor med stålhätta på grund av truckar och andra grejor som kan hamna på fötterna och man har tackat högre makter ett antal gånger att man har dess!

TYVÄRR var jag nog inte den snällast på jobbet igår :( jag gillar defentift inte den personen jag blir av allt som händer just nu! Har just bestämt mig för att sluta med detta och försöka se saken positivt men det är så himla svårt!!! Men men skam den som ger sig!

Hoppas din dag är/fortsätter vara underbar och bra!

Nu ska jag käka lunch sedan blir det jobbet nya tag var det ja!!"

Kommentera

Publiceras ej