ridning och valbo!

0kommentarer

Morgonen börjades i stallet och en mycket lugn ridtur.. tindra lisa har fått massage i onsdags så vi skyller på det #fniss# alltid bra att kunna skylla på något tycker jag... Fabian red Dreki vilket gick väldigt väldigt bra, Dreki var envis men Fabian var tuffare till Josefins stora lycka :) Han travade och galopperade jättebra trotts att det var halt! Det blir nog en kanon häst av denna när han blir färdig!

När vi landat hemma så blev det hamisar och sedan iväg till Valbo. Felicia ville shoppa för sina födelsedags pressenter och hon hittade en del grejor faktiskt! Själv köpte jag en colleg tröja till Fabian en leksak till Gissa och även ett nytt snyggt halsband till henne. När vi kommit hem så lagade jag fläskfilé sallad och klyft potatis till gubben som blir 35 år idag GRATTIS mitt hjärta och kärlek!

När mat och kaffe var intaget så gick Fabian och jag ut med Gissa och hade henne lös och Fabian fick öva på inkalning så även han ska kunna ha henne lös så småningom :) Kommer och gå kannon för det funkade jättebra redan idag!

Efter detta blev det lite surfande på lampgrossister till gubbens webb butik och sedan sofflocket! himla bra dag måste jag säga! Har även hunnit fixa lite med naglarna under resans gång!

Kram och all kärlek till er alla!

Kommentera

Publiceras ej