Söndag morgon :)

0kommentarer

Då har Gissa och Jag varit ut på en långpromenad ,i hennes fall springpromenad, lyckan att kunna ha en hund lös är för mig total! Hon kommer hyfsat när jag ropar och om inte annat så kommer hon när hon inte ser mig längre. Här regnar det lite och blåser men jag är ju som jag är och gillar det här vädret riktigt skarpt. Tycker det är helmysigt. Tyvärr fick jag inte sova så mycket som jag hoppats på utan hunden ville ha mat och promis vilket är helt förstårligt så jag var uppe reda 7.15 lite  tidigt med tanke på att jag ska jobba natt i natt och resten av veckan! men det löser sig alltid. Hade en fundering på att slänga i en film i dvd och smålura i soffan :) också en stor fördel med hösten då detta känns helt okej!!

När vi var ute och gick så plockade jag med mig lite rönbärs klasar och lite lönn löv så nu blev det lilla ljuset hel snyggt!



Söt eller hur!!

Kommentera

Publiceras ej