Trädfällning och röjning av gården..

0kommentarer

Var ut med hunden! och vips när jag kom hem så höll gubben på att köra in ved så jag hjälpte honom med det och när det var färsigt så började vi röja stenhögar som ligger lite var stans på gården efter att vi gräfft för vattenledningen! Men när vi kört tre skopor så dog traktorn,.... soppa torsk tänkte vi men nej det var det inte utan någon grej i tändningsystemet som gått sönder så det var bara bita tag i något annat. Så då tog jag sågen och böjade såga ner våran dööööa gran på gården men gubben tog över tur var nog det. Medans jag var ute så fick även gissa vara ute någon timme och hittade en fotboll för första gången och jag skrattade så tårarna ran hur hon for farm har hon fart i vanliga fall så är det ingeting.... nu var det fart på riktigt vet inte hur många kullebyttor hon slog över bollen... ett otaliga blev det.  Sen gick hon in till fabian som både hunnit baka kola kakor och kladd muffins medans vi var ute! Härliga Unge!

Nu har vi kommit in och konstaterat att oj kl är redan sex någon som är pizza sugen...... Så ja nu är gubben och hämtar pizza gott gott :)

Ikväll blir det en lugn och skön kväll med körslaget!

Kram

Kommentera

Publiceras ej