Anakin är äntligen här!

0kommentarer

Ja efter mycket möda och stort besvär så har svägerskan äntligen sin lilla son på armen :) Grattis till er båda! Han gjorde entré i går kväll med akut snitt men som sagt nu är han äntligen här och vägde 3750 g och var 51 cm lång! Nu längtar jag tills dom kommer hem så vi får sniffa lite på underverket! Härligt med bebis i familjen igen det är ju ett tag sedan vi hade några själva! Lite lustigt är det för det är 15 år exakt mellan Andreas och hans kusin och mellan lilla Anakin och Felicia är det 15 år så när på två veckor......

Här är det bara jag som är vaken men det är ju inte helt ovanligt på helgerna, ja självklart är även Gissa vaken så nu sitter jag vid datorn och hon ligger här vid mina fötter och tuggar för fult på tuggbenet!

Gillar lunget så här på mornarna! Nu ska snart resten väckas upp och sedan ska Fabian och jag i väg till stallet vid 11 tiden!

Kram

Kommentera

Publiceras ej