Besök..

0kommentarer

Nu har just svägerskan och svågern åkt hem. Det var ett mycket trevligt besök måste jag säga. Dom gör just nu vad som helst för att få tiden att gå så lillen tittar ut någon gång. Hon har riktiga värkar men det verkar inte just hända något alls visseligen är värkarna väldigt oregelbundna men det bortde ju hända något ialla fall kan man ju tycka :) Ja ja vi får väl vackert vänta misstänker jag....

Innan domkom så var gissa och jag ute och gick och busade på våra åkrar... vilket alltid är skit kul :) Gillar liksom hundägar livet! Örjan har härjat med Gissa i nästan två timmar så man får väl hoppas att hon kommer att sova som en stock i natt men just nu far hon fram som ett gehu så fan vet... Eventullet ska dom vara hundvakt i morgon för vi ska till stan, så är dom bara hemma så blir det nog någon promiss åtminstånde. vi får se.....

Nu sitter jag här igen och har lite ogjort men besöket var himla trevligt så det får vara tills i morgon så fixar jag det då när dom andra troligen sover imorgon bitti!

Ja nu ska jag surfa lite tror jag eller kanske läsa lite i sängen... har två bra tidningar  som jag är sugen på vi får läsa lite i ....

malin vi får ses någon dag! Himla trist att jag missade dig idag........ :(

Ha en underbar helg mina vänner för det ska jag ha!

Kram

Kommentera

Publiceras ej