Bilder från Cypern

0kommentarer

Här kommer lite bilder från våran semester :)



Ja jag tränade en del vatten gympa när vi var på semestern och tur var nog det så man kommer i sina kläder nu! För gud vad vi åt och gott var det också :)



Fabian på pool kanten en av de få stunder han var uppe och inte i poolen!



Utsikten från vårt rum!



Livet på en pinne :)



Frukost på Callisto!

  

Mina snygga väsk inköp;) Visst är dom asläckra ja iallafall i mina ögon! 177 för den svart vita och
180 för den svarta båda i skinn!

Det var allt för denna gång nu ska jag åka till stallet! Äntligen!

Får se hur denna dag blir! Gårdagen på jobbet slutade i tårar och att åka hem efter att jag försökt lösa en konflikt där tyvärr inte situationen är hållbar längre! Så idag kommer jag att gå och jobba på Paketeringen istället! Tyvärr. Men när två trätter är det inte bara den ennes fel men det verkar motparten vägra förstå!

Jag är en san optimist och inser att nu får jag lära mig ytterligare på detta vis bland annat packeteringen då! Vilket gör mig till en flexibel med arbetare!

Jag hoppas iallafall på att denna dag ska bli bra!

Ni är värdefulla!

Kram

Kommentera

Publiceras ej