boll lek med Gissa

0kommentarer

Ja då har Felicia och jag varit ut i en hage där det brukar gå kor och busat lös med Gissa! Felicia behöver få lite makt över henne så hon fick sköta fiolerna och det gick riktigt bra måste jag säga. Vi tog med oss en tennisboll och lite godis som mutning och oj vad hon sprungit och kämpat! Hade tänkt ta med kameran men den tanken försvann tyvärr aldelles för fort! Nu ligger hon mellan mina fötter med ett litet tuggben och njuter av lungnet!

När vi gick hem träffade vi Dan och Stina som var ute och gick stavgång! Dom är så himla duktiga :) Älskar när jag ser att mina vänner tar hand om sig själva, man lever bara en gång och då kan man väl lika bra göra det riktigt friskt och skönt och minska att risken för massa krämpor som går att förebygga!

Nu ska jag tända en massa ljus och sen bler det Idol för familjen med en godisskål och slöhet :) Vilket jag gillar!

Kram

Kommentera

Publiceras ej