Fredag och resa till Skellefteå :)

0kommentarer

Hej och hallo!

I morse kom min fantastika man på att vi åker i dag och sover på hotell i natt och hämtar Gissa i morgon bitti och åker sedan hem. Vi ska nämligen bila 64,49 mil enkel resa så det är nog bäst så. Så sagt och gjort nu har vi städat huset och bestämt med Bigitta att vi kommer mellan 9 och 10 i morgon bitti och sedan far vi hemåt igen! Så våran kväll kommer att tillbringas i bil! och natten tillbringar vi på Scandic i skellefteå. Ska bli trevligt! Ungarna blir hemma med Farmor och Farfar som backup! Så det blir alla tiders detta! Detta innebär att vi är hemma skapligt i morgon kväll och alla hinner bekanta sig med varandra under lugna former istället för mitt i natta!

I går så jobbade jag på packeteringen och det var riktigt trevligt måste jag säga vi packade kartong två och vi han packa 297 st på 6 timmar och det tror jag är ganska bra på tre man var en helt ovan (jag) men med Lissy och Glenn som är proffs så gick det som sagt var skitbra efter dessa 297 packet var matrielt slut. Vilket jag tycket var lite trist men så är det tydligen på packen! På måndag ska allt redas ut och jag ska vara tillbaka på målningen! Hoppas allt blir bra men det är jag övertygad om att det blir även fast det kanske inte känns så just när förändringarna sker!

Nu blir det en sen lunch och sedan ska vi förberedda bilen!

Det kommer bilder och uppdateringar i morgon när vi landat här hemma!

Grattis till Huset Malin och Peter :) Det kommer bli skit bra!

Kram

Kommentera

Publiceras ej