Gissa har äntligen landat i Karlholm :)

0kommentarer

Ja då är en lång resa över för både oss och hunden! det var en väldig tur att vi åkte upp i fredags kväll och hem under lördagen! Hem resan gick över förväntan måste jag säga 4 stopp på åtta timmar är väl väldigt bra! Just nu försöker  hon också blogga genom att sitta i mitt knä när jag ska göra detta! Nu har hon flyttat till Fabians famn! Vi åkte från Birgitta kl kvart i elva i går och var hemma stax efter sju! Jag ska lägga in bilder till er på detta lilla monster.

Hittils har hon inte gjort något alls inne och sovit från 10 i går kväll till halv sex i morse då hon var ut och kissa och bajs och sedan kom in och sov vidare till halv åtta då hon och jag klev upp och alla åt frukost!  I går var Örjan och Lotta hit och kollade in henne! och berättade att dom hade kompost galler så dom ska vi hämta och bygga en bur av som hon kommer att få vara i när vi jobbar och barnen är i skolan för henne och katternas skull. alla är jätte nyfikna men när gissa är allt för nyfiken får hon sig en tass av tutti! detta har bara hunnit hända en gång men respekten infan sig omgånde från hundens sida. Just nu bussar barnen och gissa för fult!

Ja vid tolv ska jag till stallet och rida en sväng! härligt ska bli skönt att komma ut efter sexton timmar i bil! Men det var det väl värt ! Apropå ingeting så är sverige otroligt vackert uppåt landet! Nästa sommar blir det nog semester i Piteå och på vägen dit! Då vi även tänker hälsa på hos Birgitta och visa upp Gissa och hennes utveckling!

Nu ska jag fixa till mig och gå ut i skogen här hemma med Gissa en sväng sedan lunch och stallet!

Kram

Kommentera

Publiceras ej