Gissas första vecka hos oss :)

1kommentarer

Här kommer äntligen lite bilder på vårat underverk till Valp!

Först lite från när vi hämtade henne hos Birgitta den 5 september!

  
 Mamma Charlie               Syster yster  Holly    Holly och Gissa

  

Kärlek vid första ögonkastet :)               Hemma i hallen ;) Hummm vad har jag hamnat, tycks hon tänka..

   
 Trött valpis!                 Favorit leksaken!          Katten är otroligt spännande !



Våran gulle gris i går kväll lite suddig men när det är fart så är det :)

Idag har vi varit ut i skogen en halvtimme och busat! Hon älskar kottar och pinnar när vi gör våra skogspromenader!

Idag har hon sovit hela natten och när vi kom hem i morse så rastade vi henne och barnen gav henne mat och rastade henne igen. Sedan har hon sovit i buren till halv tolv och då klev gubben upp och rastade henne och sedan sov hon i buren till halv två då jag klev upp och gav henne mat och sedan blev det skogen i en halvtimme. Nu sover hon i hallen igen!

Själv ska jag en sväng till stallet i eftermiddag och rida min tant (Tindra) och ja det är jossan och carinas häst men jag rider henne just nu! och det gillas starkt av mig!

Nej nu får det räcka!

I morgon kväll ska vi till vetrenären och få den andra valpsprutan!

Kram

1 kommentarer

Birgitta

16 Sep 2009 07:50

Lilla gumman! Nu blev jag rörd igen. Jätteroligt att se henne i aktion i sitt nya hem och jag förstår att hon trivs. :)

Kommentera

Publiceras ej