Hallo och ursäkta min frånvaro :)

0kommentarer

Ja här har livet farit fram i 200 knyck om man säger så.

I onsdags så gjorde jag och Gissa en helt underbar pomenad som restuterade i ett första bad här hemma för hennes del. Vi gick längs vägen och åkern som vi brukar leka på hade dom plöjt upp så lill fia rätt ut i lervälingen och det var tydligen skit kul om jag säger så så hela hunden var full av lera. Eftersom jag övar på att hon ska kunna vara lös i alla lägen så var hon det nu också :) När vi sedan busat klart ute på nästa stubb åker så skulle vi tillbaka hem via en väg som går mellan två ängar och lilla Gissa for ut på den enna med en väldig fart och gjorde riktiga rådjurs skutt i höggräset, sen kom vi till korsningen och hon ville då över till mig som gick på vägen. Men oj där var ett dike dock utan vatten men här var gräset riktigt riktigt högt så giss om hon fick jobba när hon skulle upp :) Och taskig som man är så bara skrattade jag, när hon väl kom upp så tittade hon på mig och tänkte nog din taskiga matte!!!

I torsdags red jag tindra och städade huset när gubben vaknade! Dan bara försvann och vipps var det dags att åka och köra sista nattskiftet för den här veckan! Hade även besök av både svärmor och svärfar och efter detta kom även svågern och svägerskan över en sväng :) Gillar när folk bara dyker upp så där allt blir så otvunget då!

Idag sov jag endast tre timmar sedan bar det av till stallet och efter att vi lastat hästarna så åkte vi till Ärk för privatlektion för Linnéa vilket gick jättebra! Har en massa att öva på nu! väl hemma igen så vilade jag en stund på soffan och nu ska här ätas PiZZA:)

Kram 

Kommentera

Publiceras ej