Ja ha då har lördagen runnit iväg...

0kommentarer

Jag har just kommit hem efter att ha hämtat felicia från tåget i Tierp. Hon har varit till Uppsala en sväng och shoppat lite.. Efter att jag hämtat henne åkte vi till Lidel och handlade lite till kvällen det kommer nämligen fem kompisar till felicia och ska kolla på film med henne här hemma under kvällen!

När jag var i stallet så red vi ut en sväng med Tindra och Litlamin (Josefin ömsom lede henne omsom försökte rida) i morgon ska fabian följa med och vi ska leda henne! Nu ska vi rida in henne! Äntligen :) Älskar den hästen! hon är coolheten själv om jag säger så!

Nu ska jag laga middag och hoppas på ett samtal om att ungarnas kusin har sett värdens ljus efter mycket om och män. Dom satte igång förlossningen under förmiddagen så nu ska det väl äntligen kunna hända något! Lotta stakarn har kämpat så länge..... hela veckan fram och tillbaka :( stakarn!




Litlamin i vintras i ett hav av morötter :)

Kram :)

Kommentera

Publiceras ej