J*****vlar nacke.....

0kommentarer

Har hur ont i nacken som helst en stel pinne och jag är nog lika viga ungefär!!! fan fan fan! Dragit på jobbet i komb med träningsvärk efter step up passet i går kväll: ) vilket var väldigt roligt att gå på! Hade bättre kondis än jag trodde! Min bild av mig var typ liggande dubbelvikt över bräddan med tungan på golvet... tänk er den synen..... ja ja det gick som sagt var bra iallafall!

idag har det dragit i nacken när jag jobbat och blivit varm vilket inte är den bästa kombinationen misstäker jag men det går över som tur är!

Nu har jag varit ut och vattnat hästarna och pysslat lite med dom, rättat till täckena och gett dom lite klappar och gull :)

Nu steker gubben pankisar och sedan är det dags för klass möte hos Felicia i kväll så vi vet vad vi gör om jag säger så!

Kram



vacker höst bild :) Min syn från promenaden med gissa :)

Kommentera

Publiceras ej