Min härliga lördag :)

0kommentarer

Ja då har även lördagen försvunnit.... Har varit till stan och shoppat lite köpte bland annat två ursnygga kuddar till soffan på dollar store köpte även lite saker till Gissa där bland annat ett reflexkoppel som var flätat så det är reflex åt alla håll. Bra tycker jag sedan blev det lite krockar till dörren att hänga kläderna som inte ska tvättas på.
Sedan köpte jag present till en jubelar i föreningen och en barna föderska som ska få en lite sak av oss!
Sedan blev det max och lite mat gott!

Väl hemma så blev det en promis med valpen och gubben vilket jag tyckte var riktigt trevligt :) Efter det så röjde jag i dressingrummet efter att vi grejat där inne med vattenledningen... men nu kunnde vi stänga där och ställa tillbaka allt igen.

Sedan lagade gubben en god middag som vi åt för glatta livet av!

Nu sitter jag här framför burken och bloggar vilket jag tycker är trevligt!

Hoppas du har en bra helg för det har jag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej