Min måndag..

1kommentarer

gick i naglarnas tecken och dom blev rosa glitter med två svarta och två vita blommor på ring fingret och tummen! Mycket snygga måste jag säga! Det blev dock himla stessigt när vi skulle iväg för vi hade skift möte innan så det blev en timme övertid! Och det säger vi gäran ja till måste jag säga! Vi Tog med oss Gissa in till stan och andreas gick i stadsparken som lite övning för henne!

Där efter sov hon på vägen hem och sedan har det varit full rulle om jag säger så, Jag har lagat korvstroganoff och ris vilket blev väldigt gott måste jag säga! Sedan har varit ute med gissa och busat bla hittade vi en tennisboll som hon fattade grejen med omgående! Hon blev helt galen kan man lungt säga och sprang först fram till mig det första tre bortrullningarna men sedan glömde hon liksom att släppa bollen och bara rusade fram och åter hela tiden så då tog jag bollen av henne och konstaterade att det blir bara några kast i början för att hon ska förstå grejen!

Nu ska jag strax hoppa i duschen och sedan blir det god natt för min del!

Kram

1 kommentarer

Birgitta

08 Sep 2009 08:58

Hej igen! Nu har jag skickat in ägarbytesblanketten. Ser att Gissa verkar att stortrivas hos er. Hoppas att vi ses nästa sommar. :)

Kommentera

Publiceras ej