Min onsdag och torsdag :)

0kommentarer

Äntligen börjar det hända grejor med svägerskans bäbis mage :) jjjjjiiiippiii i går åkte dom in men allt går tydligen sakta och hon fick hjälp att sova i natt för att ladda för dagen! Så nu är det bara till att vänta!

Igår var jag till stallet och red vi red på volten med Tindra och Dreki. allt gick bra och jag övar och övar på samlingar och min egen sitts! och jag tror det ger resultat om jag säger så. Tack snälla linnea för all hjälp det är overdelig för mig!

För övrig så är det valpis som tar min tid vi var ut och gick en sväng på morgonen och sedan en innan jobbet!

Idag har jag bokat om lite tider och försökt få tag på Louise och få boka en ny nagel tid. Hon håller nämligen till i Skutskär och det är ju så himla mycket närmare än gävle så tills vidare så ska jag nog göra naglarna där istället. Hennes sysster jobbar hos oss så hon tipsade mig om att hon gör naglar igen nu efter en kort mamma ledighet :).

Nu ska jag fara till stallet och rida! Gissa hade somnat i hallen när jag skjusade Felicia så hon och jag får ta bus promisen när jag landar här hemma igen!

Imorgon är jag ledig!!!!!!!!!!!!!!!! Härligt att ha lite komp så man kan ta ut ibland! Ungarna har nämligen ledigt så då blir jag hemma med dom hela dagen för hästarna ska få nya skor! Så det blir inget ridande i morgon!

Kommentera

Publiceras ej