Min Onsdag...

0kommentarer

Idag så väckte jag ungarna som sov som grisar .... dom hade försovit sig lite i deras ögon men dom fick skjus till skolan så det var absolut ingen fara på taket! Efter att jag skjusat dom så åkte gubben och jag in till Stan för att månads handla och det gick riktigt bra måste jag säga sedan vart det lunch på Max och dagens som var ett orginal mål himla gott måste jag säga! Just nu håller jag på att koka potatis och fixa lite middag och matlådor inför kvällen!

I morgon blir det stallet igen och om jag har längtat dit :) ska bli himla skönt att komma upp på häst ryggen igen måste jag säga. 

Idag när vi var och handlade så blev det en hundbädd till lill skruttan också, så nu kommer hon kunna villa skönt utanför vårat sovrum om nätterna! Längtar något vansinigt till på Lördag en vi är snart där....

Nej nu ska jag kolla posten!

Kram 

Kommentera

Publiceras ej