Min sköna dag :)

0kommentarer

 Vaknade vid halv sju rastade  Gissa och gav henne frukost sedan satte jag mig vid datorn och grejade lite... Efter det väkte eller vaknade resten av familjen vid halv åtta och vi åt en låååång frukost och sedan blev det lite av varje. Ni vet det här som bara ska göras tvätta röja plocka i och ur disk maskinen osv. Vid elva åkte jag till stallet och vi hoppade två hinder i hagen med Tindra och Dreki och det gick skit bra :) tindra är bara bäst när det gäller och då även Ddreki som jag fick äran att prov hoppa!! Tack för det jossan! Han har utvecklats något helt otroligt de sista veckorna så det är nog bra tillatt var envisare än honom så kommer han att bli en kanon häst! När jag kom hem så blev det lunch och sedan har Gissa fått mat och en promenad just nu leker hon i vardagsrummet för fult och jag ska läga mig på soffan och titta på tänkte jag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej