Min tisdag och onsdag ...

0kommentarer

Har jobbat förmiddagar båda dagarna men i går blev det någon timme kvar då jag var på möte med chefen angånde händelsen som inträffade mellan mig och en kollega förra veckan och det mötet tänker jag inte lägga ut här men jag kan bara säga att det kommer att gå till världshistorien! Trotts att jag fick en massa beröm så är det jag som ska ändra mig och han ska väl mer eller mindre bara tänka sig för lite mer.... Ja ja det säger en del det är allt jag har att säga men jag är ju part i målet om jag säger så! Nog ältat om detta Har bestämt mig för att sätta punkt nu och fortsätta i rask takt framåt!

Har ridit båda dagarna och då på Tindra och igår var hon pigg och samarbetsvillig idag var hon något istadigare men det gick att bemästar det också om jag säger så både hon och jag var redigt svettiga efter ridturen! Det är härlitgt tycker jag!

När jag kom hem idag hade min underbara man lagat pannkaka och den glupskade vi i oss av i störrsta aptit:)

Nu blev det rastning av hunden och bus. ska strax gå och hänga lite tvätt!

Kram alla underbara människor!

Kommentera

Publiceras ej