Prommis med valpisen :)

0kommentarer

Ja då har man varit ut och gått med valpisen. Vi skulle bara ut en liten sväng men när vi började nästla oss mellan åkrarna så tog det nästan en timme innan vi var hemma igen ;) så nu ligger hon i hallen och är helt slut. Hon fick springa lös hela vägen förutom när vi gick på bilväg och det var nog inte mer än en tio minuter kanske en kvart! Så hon har nog sprungit betydligt längre än jag har gått om jag säger så! Det som gladde mig enormt var att hon inte reagerade ett dug på de tre rådjuren som vi stötte på vid två tillfällen, utan lungt fortsatte att gå med mig. Något som hon däremot är väldigt intresserad utav är fåglar som flyger då står hon som fryst och kollar;) men men det försvinner nog. Däremot så stötte vi på kor och då vart hon riktigt rädd så pass så hon skakade om hon inte fick vara i mitt knä, så det blir till att ko tränna!

för övrigt idag så har jag damsugit upp en massa grus och röjt lite.. ja en helt vanlig dag helt enkelt! Nu sitter jag och Felicia och väntar på Pizza och sedan ska vi åka och sniffa på Anakin! hade vi tänkt. Svärmor fyller år idag men henne ska vi fira i helgen!

I morgon blir det ett och ett halvt skift så jag är inte hemma fören kl 19,30 och sedan ska jag packa till fabian som far till Strömstad i en vecka på fredag morgon. han ska dit med en kompis och hans familj!

Kram

Kommentera

Publiceras ej