Ridningen idag :)

0kommentarer

Ja då har vi kommit hem igen från stallet då :) Allt gick hur bra som helst! Fabian är hur cool som helst när han rider och det för han över på hästen så det gick hur bra som helst. Hans första komentar efter ca en halv kilometer är hon är så himla skön att rida man kan liksom bara åka med :) och ja så har både josefin och jag upplevt henne de få gånger vi suttit på henne! (hon har haft någon på ryggen 5 gånger med idag ) dom lyckades tillochmed få fram henne i trav/tölt en sväng och visst ingen balans men hon försöker! Hon är bäst helt enkelt! Detta kommer att bli en kanon häst det är jag helt övertygad om!

För min del så blev det massor av samlignar och på hemvägen fick vi till lite tölt! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! äntligen lyckades jag på egen hand! och växte nog någon centimeter tack varae det! men det beror på att jossan har guidat mig så himla bra när det varit skit bakom spakarna! tur den kvinnan har tålamod med mig!!!

Nu blir det en lugn vecka på ridfornten jossan ska bort mån-ons och jag jobbar extra på torsdag så vi rider gemensamt först på fredag men jag kommer nog att rida en sväng någon gång under jossans semester!

Nu har jag just satt en bull det så nu ska här bakas:)

Kommentera

Publiceras ej