Städdag både hemma och på Jobbet!

0kommentarer

Idag var det jag som åkte hem och rastade Gissa vid 11 tiden och när jag åkte tillbaka till jobbet köpte jag med mig lite bullar! Det är ju trotts allt fredag:) Och när jag kom tillbaka var det fika läge och sedan städning av våran måleri lina vilket gick väldigt snabbt och smidigt dock blev det en halvtimmes övertid bara för att man vill att det ska vara i bra skick när vi kommer på söndag kväll och ska starta upp det hela igen!

Väl hemma så fikade jag gubben och Felicia på det sista av bullarna och lite te till mycket bra start på helgen måste jag säga! Sedan blev det städning för hela slanten men nu är allt i sin ordning. Gubben åkte till svärfar och hämtade traktorn så nu ska här grävas för vatten som smakar gott eller snarare inget alls.... men då kan vi köpa en  soda stremer så vi kan kolsyra själva! det kommer bli jättebra!

Nu lagar jag mat i form av pasta sås och färsk pasta! Gott gott sedan blir det nog till att åka och handla en skvätt! Lite gott blir det nog!

Sedan blir vi nog slöa framför teven misstänker jag!

Möjlighet att jag skriver mer till kvällen vi får se!

Kram

Kommentera

Publiceras ej