Städning av tonårsrum...

0kommentarer

Ja tonåring och tonåring ja han har ju iallafall fyllt 12! Nu är det röjt så det räcker för något halvår! Han har fått hjälp att möblera om så det blev som han ville ha det och det är nog en fördel när han ska städa och sådant tråk.... Men nu är det gjort både gubben och jag har hjälpt honom så nu är det riktigt fint måste jag säga! Imorgon ska vi bädda rent i sängen för det orkade han inte utan kröp ner i sängen och ville kolla på tv där! En väldigt nöjd kille blev det iallafall! och det är ju det som räknas!

Felicia har alla flickorna här och det är ett härans liv där uppe när dom kollar på film :9 Men det är bara härligt tycker jag ! Jag gillar ju liv och rörelse men nu har jag mina funderingar på att gå till sängen och läsa mina tidningar och bara myssa.

Hoppas ni har en lika mysig helg som mig och glöm inte att ni är värdefulla allihopa!

Kram

Kommentera

Publiceras ej