Torsdag idag...

0kommentarer

idag har Gissa varit på Ärk för första gången och charmat allt och alla som kommer i hennes väg! Det gick jättebra måste jag säga! Fabian gick det inte lika bra för han fick kämppa som fan för att få hästen dit han ville! men han gav sig inte ! Mitt lilla pyre:)

Ikväll kom malin över en sväng och vi umgicks utomhus eftersom hon är tok förkyld! Men det var jätte trevligt att träffa denna blivande söta mamma :) Du är bäst vännen! och väldigt värdeful för mig! Bara så du vet!

För övrigt har  vi lagat mat och tränat våran hund lite ja ja träna är väl att överdriva men lite inkalning så hon ska kunna gå lös även i framtiden! På tisdag nästa vecka så ska vi till vetrenären och få nästa valp spruta! I helgen ska jag fixa avmaskningsmedel till både Gissa och Katterna!

Nu ska jag äta lite god socker kaka som Felicia bakat under kvällen! Ska bli super gott :) Tack Gumman!

Kram mina vänner ;)

Kommentera

Publiceras ej