Ja då är det vår även hos oss då!!

0kommentarer

Idag har det varit en helt underbar dag med massor av sol och värme :) Började dagen med en skön promenad med Gissa och min älskade make :) sedan for vi in till Stan och beställde muttrar till v 70 och köpte ridstövlar till mig en försenad födelsedagspresent! Tack :) Han även in på Plantagen och köpte en läker kruka och blommor till som nu pryder min trapp ::)))
Sedan blev det lite ridning av Litlamin och det gick riktigt riktigt bra måste jag säga! Hon sköte sig som hon bör när vi red ute. Hon är himla duktig denna lilla dam.
Ikväll blir det tyvärr ingen boxning för min del jag har nämligen dragit på mig en satans förkylning med en gräslig hosta så ikväll få Felica sköta träningen och det kommer gå som en dans!
Ja det var min vardag det!
Kram

Kommentera

Publiceras ej