Påsk påsk påsk ja nu är det över :)

1kommentarer

Ja ha då har man överkonsumerat godis igen då ;) Allt var lungt och fridfullt hela påsken här hemma! Vi har rivit och grejat en hel de, men det är som vanligt! Så idag fick vi hyra ett släpp efter jobbet och åkte till tippen med en väldans massa skräp! Så nu är gården hyfsad igen!
Efter det så blev det middag i form av stuvade makaroner och köttabullar! vart riktigt gott, när detta var intaget så villade jag en stund på makens axel så att jag ska orka köra ett boxningspass i kväll :) Ska bli himla kul! Annars händer det inte så mycket just nu!
I morgon blir det stallet på förmiddagen och eftermiddagsskift i gruvan ;) Gubben har byt så han jobbar natt på Antohnsågen så i morgon får jag slita utan honom ;( men det ska nog gå det också! Den här veckan är första på det nya fyrskifts schemat och nya skiftlag och vi verkar ha dragit en riktig vinst lott och det är ju alltid trevligt!!
Nej nu ska jag ladda lite!
Kram

1 kommentarer

Malin

06 Apr 2010 20:06

Men vad går ni för schift nu då? Blev jag ju nyfiken, har ju ingen koll på hur du jobbar längre. KRAMIS

Kommentera

Publiceras ej