Rivning av ovanvåningen :)

0kommentarer

Ja då var det påskledigt då! Ja då kastade vi oss över att riva ungarnas gamla rum på ovanvåningen!
Här kommer lite bilder från våran långfredag =)
Denna bild är när gubben river första taket och det är då i Fabians gamla rum =)
Nu verkar min dator inte vilja samarbeta med mig så ni får vänta lite på bilderna men det kommer att bli av under helgen hoppas jag.
För övrigt så har jag varit och ridit i dag och vi red ut tyvärr så var fröken tindra inte helt samarbetsvillig utan det blev en j**** la fajt på hemvägen om att man kan stå still och vänta men inte hon inte. Utan det vart stegringar och en massa bakut sparkar!! Gissa om hon testade mitt tålamod men det var bara att bita ihop och vara minst lika envis om inte envisare det är inte så lätt men jag vann =) så tji fick hon!
Sedan blev det som sagt var en massa rivning på ovanvåningen och jag blev faktiskt förvånad över hur stort det blev!! Kommer att bli kanon där uppe när allt är klart!
Hoppas att ni alla får en härlig Påska alla vänner!

Kommentera

Publiceras ej