sista april!

0kommentarer

Ja ha då ska våren vara här då! Dagen började jag med att städa av hela huset så himla skönt att få hela huset i ordning sedan for jag till Stallet medans Gubben sov klart! Han hade ju jobbat natt vilket jag inte Gjorde eftersom jag var i Stockholm igår på Årsmöte med representantskapet i GS facket! Var inte hemma förren kl 18 så det blev en lång dag åkte från Karlit strax efter sex på morgonen. Jag och Ylva rattade soppan som serverades till lunch och gick till Kina och käkade mycket gott! Sedan blev det lite fönster shopping vilket var jätte trevlig vi var bland annat in på ordning och reda som har en massa kontorsmatreal Så himla fina grejor!! men kostar ju där efter men men någon gång har man säkert råd!!
Ja efter stallet så blev det lunch i form av burgare med bröd! gott gott!
Sedan var vi ut och röjde lite gubben min och jag! trevligt trevligt!
Ungdomarna har lagat potatisgratäng idag och jag fixade till kycklingen så det blev en god middag!
Nu ska vi strax åka till Västland för lite firande av våren och sedan blir det en dusch så vi blir av med rök lukten ;) och bingen!
Hoppas alla har haft en härlig valborg!
Kram
Felicia och hennes kompis Cajsa! Cajsa kommer från Örbyhus och är dotter till en parallel klasskompis till mig under min tid i Örbyhus under tonåren så himla kul att dessa två funnit varandra så bra! Dom är så lika men ändå så himla olika! Tänk vad Facebook kan fixa!!

Kommentera

Publiceras ej