Ett barn utfluget för denna termin!

0kommentarer

Idag har vi hjälp Felicia att installera sig i Uppsala! Allt gick jättebar det började med att leta fram allt vi skulle ha här hemma... bara där hade vi ett litet äventyr och jag kan avslöja att vi inte fick med allt... så någon tur till lär det bli!  Ja när vi väl kom ner så startade vi på Ikea tyckte det verkade smart .... Vi handlade det vi visste att vi skulle behöva men ack vad vi bedrog oss. Ja ja väl framme så blev det till att packa upp allt och kolla vad som mer behövdes vi trodde ju att vi var klara men men ... Det blev en tur till till Ikea och coop för att fixa mat och grejor. På Ikea blev det bland annat en matta, överkast, lite förvaringsgrejor att ha under sängen och sedan kolla efter lite annat användbart! Men nu klarar hon sig iallafall denna vecka sedan får det nog bli en sväng ner i helgen med lite annat som vi nu vet att det får plats!
När vi kom hem blev det snabbmat i form av pizza för grabbarna och en sallad för min del sedan över till Åsa och hämta denna termins programblad! In i bilen igen och ett äventyr med min älskade make vid ratten och västland nästa men nu är alla utdelade! Trevligt måste jag säga!
När jag kom hem så blev det en skön kvällspromenad med Gissa där jag invigde de ena av två nya koppel med tillhörande halsband i skinn som jag fyndade på tro det eller ej på Ikea 29,- för både halsband och koppel! Så det blev ett rött och ett svart snyggt snyggt!
Nej nu blir det duschen och sedan bingen och en film för det är nätter i veckan så jag lär ju försöka sova i morgon bitti!
Ja just det igår flyttade Melody till Tierp! Så nu återstår det bara en att sälja! Och nu funkar det hyfsat med Gissa tack och lov nu är dom kontroller bara tror jag hon tänker!!
Kram

Kommentera

Publiceras ej