Fredag

0kommentarer

Härligt med Fredag äntligen! Idag startade jag dagen med att åka till stallet och rida ut på Lilamin med sällskap av Josefin och Dreki. Det vart en himla trevlig och skön ridtur vädrets makter var med oss hela vägen!
När jag kom hem så blev det lite dator och kolla upp lite gejer! Sedan så blev det lunch i form av burgare gott gott! Sedan kallade tvätten på mig så nu är allt vikt och ligger på sin plats.
Där efter gick jag lös i Nagelstudion idag igen och fixade till tekniken på marmorering det blev riktigt snyggt måste jag säga kolla gärna på min andra blogg så får ni se resultatet!!  Jag tycker iallafall att det blev bra skriv gärna en kommentar om vad ni andra tycker dom är värdefulla för framtiden!
Sedan blev det en skön promenad i skogen med Gissa och nu så ska vi åka och handla lite och sedan bara slappa resten av denna sköna fredag!
Ha en underbar helg!
Kram

Kommentera

Publiceras ej