Ja ha då har det gått några dagar igen då!!

0kommentarer

I lördags blev det bara tvätta och städa huset som gällde, eller städa och städa röja efter katterna och dammsuga upp lite päls.... Sedan bar det av till Gävle och Ica Maxi och fixa fulla skafferi, kyl och frys! men nu finns allt hemma! Skönt! Sedan blev det fika hos svärföräldrarna och en liten blomma som tack för hjälpen!
Idag blev en dator dag då jag fixat lite grejor som man drar sig för men när jag började så var det bara att konstatera att ett Office paket till min dator var nödvändig en investering som jag dragit mig för att göra men nu är den gjord och allt är intallerat på min kära lilla Mac dator! När vi varit och handlat så var vi till våra vänner som skaffat sig en fransk bulldog en ras som jag inte visst så mycket om men nu vet jag dessto mer! Och den familjen har valt helt rätt hund! Lilla Herman (hedning) är som klippt och skuren för dom!
Ja vad säger man helt underbart full helt enkelt! Jag blev helt förälskad! 
Kolla in öronen och nosen jag bara älskar fullheten ;) eller rättare sagt söt heten!
Gubben min på kvällspromenad i Piteå längs med stranden på Piteå havsbad <3
Högakusten bron när vi åkte upp!
Äventyresgolf var en riktig hit! Helt enkelt skit kul!
Stugorna där vi bodde om kvällen!!
Lite sand mellan tårna han det bli också!
Valpträffen i Skellefteå!! Helt underbara människor och hundar =) Jag önskar att alla fanns nära så dom (hundarna) och vi kunde träffas ofta! Till och med gissa blev lugn av detta! Men oj vad taggad jag blev att träna med henne när jag såg vad dom andra kunde! Visst Gissa kan en hel del men jag fick massa ny inspiration! vilket aldrig är fel!!
Vacker solnedgång när vi åkte tillbaka hem till Piteå och stugan efter träffen!
Desto dimmigare var det under hemresan bland berg och kullar! Men det blir nästan en magisk stämning av detta läge också blir trollskt!
Ja det var lite bilder från semestern det!
I morgon är det dags att starta upp med att jobba igen och vi startar ju inte mjukt direkt utan biter tag i helvetes veckan! Sju ljuvliga dagar men det kommer att bli bra det är jag övertygad om!
Kram och om ni har semester så njut av ledigheten redigt och regält!

Kommentera

Publiceras ej