Ja oj vad tiden går!

0kommentarer

Ja ha då har man varit sjukskriven i två arbetsdagar då bra start efter semester eller inte :( Fotleden vägrade sluta krångla så jag ringde läkaren på onsdagen samma som hade hand om foten då jag gjorde den ursprungliga skadan. Och han sa det jag befarade (fasiken det är inte bra med för mycket kunskap ibland) Jag har helt enkelt överansträngt fotleden och den är inte läkt ännu.... vad säger man och till droga på eländet så började den andra också värka...fan fan fan men det slutade så fort jag lindade den andra och slutade halt så det var nog bara överansträngning av musklerna i foten tack för det !! Ja fick en del gjort i fredags iallafall vilket var skönt även om allt går något saktare när man måste tänka sig för hela tiden men som mina vänner brukar säga det är nog bra om jag gör saker lite saktare nu och då!! Städade hela huset och bytte lite gardiner (värmen är kvar men jag vill ha höst!!) Så jag mysade till det lite här hemma! Felicia hade lite middag här hemma för några vänner på kvällen så då flydde jag till stallet så himla skönt! Red en härlig tur på Litlamin och Dreki!! Tur jag kan rida med foten vad skulle jag annars göra! Det blir just ingen belastning på den när jag rider så det funkar fint :))
Väl hemma blev det sängen och en film.
Idag har jag och älsklingen hämtat hem Fabian från ridlägret med Tilde ! Sedan har jag bakat fyra limpor och 40 frallor med lite fullkorn i. Tro det eller ej men på Felicias begäran, fullkornet alltså!! Apropå henne så flyttar hon i morgon till Uppsala för att börja plugga där! Kommer och bli kanon det.
Här är några bilder på dom duktiga killarna idag!
Fabian och hans ridläger häst Luukka
Hela härliga gänget med hästar och ryttare under kadrillen
Hela härliga gänget!
kram

Kommentera

Publiceras ej