Jaha då var det söndag då!

0kommentarer

Ja ha då hade man en härlig ledig dag kvar då innan en arbetsvecka på sju dagar ska startas... vet inte hur jag ska förhålla mig riktigt till detta men så är det iallafall! Idag blir det en tur till stallet och en ridtur till att starta med iallafall och till kvällen är det 5 års jubileum i föreningen så då ska det ätas på Furuviks brygga trevligt värre!!  Till kvällen far Felicia tillbaka till Uppsala igen och återvänder på Fredag för vi jobbar helg så bror får lite sällskap här hemma! För övrigt så blir det dubbla ridtillfällen för Fabian på Ärk denna vecka och jag ska klippa mig ja det är vad jag vet kommer att hända men sedan blir det ridning hos Josefin och lite annat smått och gott. Lär ju inte vara sysslolös om jag säger så!
Gubben och jag diskuterade hur vi ska fortsätta upp i morse innan vi tog oss ur sängen så nu finns det lite planer möjligen så börjar jag redan i veckan. Vet inte hur mycket som gubben måste vara i Sandby och lägga tak i veckan men det visar sig ju. Det vi kom fram till var att jag kunde göra en hel del själv iallafall och det är ju bra så det händer något där uppe vi har ju sagt att vi ska försöka vara klara i mitten av oktober så ska det målet hållas så måste vi sätta fart vill jag lova!
Efter det ska ju matrummet och kontoret fixas till och jag hoppas och ber till högre makter att det kan vara klart till Jul skulle kännas så himla bra! Då kan vi ladda om inför sommarens planer hela våren och bara vara!! Allt kommer bli så himla bra =)
Nej nu ska trollet fixa till kalufsen och gå en sväng med hundiluren och sedan bege sig till stallet!
Hej hopp gummi snopp ;)

Kommentera

Publiceras ej