Nätterna tar kål på mig denna sväng!

0kommentarer

Jag har inte sovit något bra alls på dagarna denna sväng med nätter bara vaknat och vridit och vänt på mig och där av dåligt med bloggande. Sedan har jag även haft det fullt upp i Måndags flyttade föreningen till Vita Magasinet och allt gick bra både med flytten  och med mötet som vi hade efteråt!
Onsdagen var det skolstart för Fabian i Skärplinge tänk vad tiden går lite blir stor och började åk 7 ! Allt gick bra då med!
Och idag när jag klev upp blev det en härlig ridtur och sedan hem och städa huset! När detta var klar hamnade jag i nagelstudion en stund för lite skapande och efter detta en härlig promenad med gubbe och hunden. Men nu väntar sängen för gud vad jag ska sova !
I morgon ska jag skriva mer känns som det finns lite tankar som vill ut ;)
Kram och godnatt från ett Kadax spöke...

Kommentera

Publiceras ej