Oj oj nu har det gått lång tid igen!!!

0kommentarer

Ja då var det ett tag sedan jag bloggade igen men jag skyller på att jag jobbat natthelg och haft häcken full dom timmar jag varit vaken sedan har vårat internet legat nere plus hemtelefonen! Inge kul alls men men idag återkom linan till yttervärlden. Det var tydligen några fäder fän som byggt bo i vårat teleskåp här ute på landet! Igår var vi ner till Uppsala och lämnade av farmors gamla cykel till Felicia så hon kan ta sig fram i storstaden så smidigt som möjligt, hon fick även ner sin tv och lite härliga skor att variera med där nere! I lördags så fick hon även nya naglar av mig dom vart helt ärligt riktigt bra! så det var min lördag då jag var vaken så satt vi i studion och grejade med detta. I söndags så blev det lite röj och sedan blev det boxning helt underbart men ack vilken härlig träningsvärk jag bär med mig nu! Helt underbara deltagare var det också som gav järnet hela tiden!!
igår och idag har jag ridit Litlamin och det har gått bra några sparkar bakut och lite bocksprång av glädje men annars har allt gått prima! Kommer bli bra det här!
Idag var vi till Norrtälje och köpte massor med Gunnebostängsel till att stängsla gården med nu när dom ska fälla skogen, en säkerhetsåtgärd så Gissa stannar på gården och inte jagar bilar nere på vägen när dom blir synliga för vårat lilla busfrö!
Nej nu blir det en skön dusch och sedan god natt för imorgon väntar en dag i hästens tecken och förmiddagsskift!
Kram hela dan!!

Kommentera

Publiceras ej