Oj vilken fart det vart idag då...

0kommentarer

Klev upp med Gubben idag och då vart det ju riktigt gott om tid att göra det jag tänkt!! Redan kvart i 7 slog jag upp ögonen! Började städa omgående med ett brejk för frukost med Fabian som glömt ställa klockan tur jag var vaken ;) Men nu är det klart och gud vad skönt det är lika varje vecka när jag städat bara njuter av känslan att allt är rent och fräscht här hemma love den känslan! Efter det så är det ju löningstid så det var dags att betala lite räkningar och även detta är trist att göra men när det är gjort känns det riktigt bra!
Sedan blev det en promenad med hunden i pissregn... dyngsura när vi kom hem båda två! Nu blev det lite data tid och sedan ska jag iväg och klippa håret. Ser ut som ett troll just nu det står åt alla håll och är på tok för långt ;) Men det ska Jane få råda bott på! Sedan finns det risk för att det blir lite rödfärg i det hela vi får se...
Ja det var min dag för jag har ju eftermiddagsskift idag så resten av dagen vegt jag deftentift vad jag gör! Flänger runt som en flådd råtta...
Kram
Jag och Litlamin här om dagen! Snygg häst iallafall. Den andra hösäcken kan ju diskuteras...

Kommentera

Publiceras ej