Onsdag och regn i massor !

0kommentarer

Började morgonen med att dra på mig kläder och regnställ och begav mig ut med Gissa på en lång promenad i regnet och oj vad det regnade! Lilla hjärtat hoppade och försökte ta regndropparna men lyckades inte alls.. Fniss fniss. Ungefär som dom gör med dom första snöflingorna så himla gulligt. När jag väl var hemma blev det Frukost och väcka resten av la familja som sov som stockar ännu!
Efter frukosten så blev det till att ta hand om all tvätt som jag dragit på i snart en vecka men nu ligger allt i garderoberna snyggt och prydligt! Sedan sökte jag några jobb får se vad det kan ge... ska bli spännande att se. Tycker det är svårt att skriva om sig själv men tror jag lyckades hyfsat iallafall.
Nu väntar lite lunch och sedan eftermiddagsskift i fabriken!
Kram
Alla go männsikor!
Humm jag börjar längta lite smått efter att få börja greja inför julmånaden... sjukt va!

Kommentera

Publiceras ej