tisdag och nu börjar det bli vardag igen då!

0kommentarer

Ja då har man jobbat i två dagar då... Dessutom två hat skift i form av förmiddagar. Men det har gått riktigt bra! Nu väntar två eftermiddagar och sedan tre nätter... Idag har jag jobbat och varit i stallet en sväng och ridit ut på Litlamin och Josefin har ridit Tindra jag är så impad av dig Josefin!
Sedan blev det hem och laga lite middag i form av lite flygande jacob och ris det vart riktigt gott. Testade att ha i bacon på Felicias inrådan och det blev jättebra!
Efter det hade Felicia och jag lite lekstuga igen här hemma och det blev riktigt bra måste jag säga!
Igår var det bakdag här hemma för st art det ju ett förmiddagsskift på jobbet en powernap när vi kom hem och sedan bakades det i massor ja i massor kanske var att överdriva men jag fick till fyra formfranskor och 25 tekakor och lite pasta sås och tagliatteller till middag! Sedan stupade jag isäng efter att vi kollat på Sommar med Göran och den var skaplig måste jag säga!
Nej nu blir det diskbaljan för min del!
Kram

Kommentera

Publiceras ej