Trött eller vad man ska kalla det!!!

0kommentarer

Ja då var första natten över åtta timmar av konstant jobbande för att hålla sig vaken. Konstaterade vid frukostbordet att jag aldrig får så mycket gjort som på nätterna när jag jobbar och det är nog för att hålla mig vaken tror jag! Städar och kör in och ut grejor med trucken. Ja allt man inte hinner annars lyckas jag klämma in då. och som sagt var det är nog en vana för att just hålla mig vaken och allert om det skulle skita sig på något sätt med våra maskiner vilket det brukar kunna göra brinner det aldrig förr så på nätterna har det en förmåga att ske och då gäller det att vara på allerten.
Så man sover ganska tungt när man väl landar i sängen efteråt! Himla skönt faktiskt!
Och när jag är trött hamnar jag framför datorn .... hittade en kul blogg sida att besöka www.coolapappor.se pappor som bloggar med Martin Robinson Melin i täten himla kul att läsa om saker och ting ur ett manligt perspektiv faktiskt och då framförallt om barn och deras syn på detta. Det jag lärde mig efter barn nummer ett (Felicia) var att visst dom gör det annorlunda men minst lika bra och slutresultatet blir kanon det med även fast ungen har fel kläder (då i mina ögon sett fel färger och fel byxor med fel tröja) och kanske ätit på fel tid men herregud ungen var ju inte hungrig för vi lekte ju och hade kul istället! Önskar jag hade varit lite mer man när barnen var små men dom har en fantastisk pappa som jag lätt göra på sitt viss efter lite om och men ;) Men jag lärde mig så småningom för det var just det det handlade om! Han gjorde inte fel utan bara inte på mitt sätt och det blev som sagt var samma resultat ändå.
Idag blir det lungt fram till vi ska åka och jobba igen.. Nu är det vara 24 timmars jobb kvar till kl 06.00 på måndag då vi går på våra två lediga dagar före nästa skift!
Kram
Dagens självporträtt ;)

Kommentera

Publiceras ej