Två härliga ridturer senare...

0kommentarer

Ja då har jag varit i stallet sista två dagarna och ridit helt underbart ! Litlamin har sköt sig mycket bra måste jag säga hon är bäst nu börjar saker och ting falla på sin plats och det gör saken bara roligare!
Hemma så blev det en tidig morgon i går och städning av huset, dock lämnade jag golven till gubben medans jag själv åkte och red. Bra fördelning eller hur! Sedan var det eftermiddagsskift som gällde.... varmt varmt det är allt jag har att säga!
Idag försökte jag sova ut eftersom det är nätter som gäller i helgen fick ligga till nio iallafall inte superlänge men lite iallafall. Då klev jag upp och tog en redig promenad med Gissa medans dom andra sov. Felicia med sällskap hade börjat sin färd tidigare än jag var vaken dom skulle nämligen till Alborgen och fira en av tjejerna som fyllt år! Kul present måste jag säga. När jag var hemma igen så blev det lite frukost men männen i familjen och sedan tvätt och åter tvätt fattar inte att det ska bli så himla mycket av den varan men så är det iallafall.  Sedan blev det stallet och både Fabian och jag red trevligt Josefin red Kló och alla verkade nöjda efteråt både hästar och människor!
Nu på eftermiddagen blev det en lite tupplur i soffan så nu fixar jag natten utan allt för trötta ögon förhoppnings viss.
Ja nu är det middags läge i form av pommes och korv!! gott gott
Kram kram

Kommentera

Publiceras ej