Underbart god mat =)

0kommentarer

Då har föreningen firat 5 år tänk vad tiden går ... var det verkligen 5 år sedan vi startade denna resa ihop helt fantastiskt!! Vi firade genom att styrelse och ledare åt middag på Furuviksbrygga och gud så gott allt bara smälte i munnen. Vi är i vanliga fall ett ganska talfört gäng tjejer som pratar på både vit och brätt och gillar en hög nivå på våra diskutioner så när det blir tyst för att alla äter och njuter ja då är det verkligen ett bevis på att det smakar damerna vill jag mena! Super trevligt hade vi!
Efteråt körde jag och Felicia i racertempo till Tierp tur att ingen polis stod ivägen för oss;) När hon väl var avlämnad vid tåget så for jag hem igen och sedan blev det en promis med min älskade make och lilla skrut hunden! och nu fick jag just ett sms om att Flisan är hemma i Uppsala igen! Helt underbart att det bara tar en timme från Tierp till rummet i Uppsala!!
Min efterrätt i kväll i Furuvik så gooooooooooooooooood!!!
Kram alla glada !

Kommentera

Publiceras ej