Dagen idag!

0kommentarer

Ja ha oj oj idag blev en händelserik dag! Började redan i natt när gubben fick åka hem på grund av nageltrång! Så det blev ett läkarbesök och jag fick avboka min tandläkartid :( ville verkligen få tanden åtgärdad men vad göra. men dom ringde upp på förmiddagen och sa att jag hade tiden kvar om jag kunde ta mig dit. Och ja gubben var hemma redan vid tolv så jag han. Så nu har dom tömt tanden för att den sedan ska rotfyllas. Fan det var inte kul är helt öm i hela munnen men men bättre än tandvärk nu vet jag att det går över! men en och en halv timme tog det!
Det var det tråkiga idag nu över till något som jag absolut inte räknat med jag har blivit erbjuden en häst och då inte vilken häst som helst utan Nykkur från Truskbäcken! Oj oj här är tankarna många just nu men jag har fått klar tecken från övriga familjen att vill jag så får jag tacka.....JA och om jag kommer göra det!!! Ska bara ordna till några saker först och så men i detta nu så blir det ett ja! Visst han är bara ett halv år men oj vilka möjligheter att forma en häst till just det jag vill ha! Just nu vandrar jag runt på små rosa moln <3
Nykkur i somras! Ska få lite bättre bilder till helgen och lägga ut! Har idag varit ut och ridit för första gången på hela december eftersom rusten tagit all tid och så himla härligt det var! Både hästarna och vi njöt så in i norden trotts både snålblåst och snö =)
Nu ska jag ladda för nattskift och fortsätta leva på mina små rosa moln =)

Kommentera

Publiceras ej