Ja då har ännu en fantastisk jul passerat då!

1kommentarer

Ja jag lovade bilder på hur det vart uppe när det vart klart men ja tiden har helt enkelt inte räckt till! Vi var klara vid elva på kvällen den 23 så sedan har det bara varit jul för hela slanten. Men här kommer det lite härliga bilder iallafall! Som sagt var vi han men det var på håret =)
Granen ska bli kläd!
Ja den 22 åket vi till Ikea och köpte lite lampor och en ny tv bänk. Vart jätte bra. Nu återstår bara att köpa en lika dan bänk model en sektion till att ha som förvaring så kommer det bli bra sedan. Det som är kvar att göra där uppe är lister fönsterbrädor och portalen mellan rummen men sedan ska vi nog närma oss helt färdigt. Men just nu bara njuter vi efter att ha haft en höst som varit mer än stressande! Men till Midsommar ska allt vara helt klart med alla detaljer =) Så nästa jul ska jag bara göra sådant jag tycker är roligt och njutnings fullt! Rida, laga mat och baka en massa!
Julafton firade vi med svärfar och fam Holm. Mycket trevligt det ända tråkiga var att svärmor måste jobba men så är det någon måste ju göra det också. Idag har gubben skottat och åter skottat jag fattar inte det är den 26 dec och vi har hur mycket snö som helst... ja ja vi ska väl ha sådana vintrar också men redan jag vill inte veta hur det ser ut i slutet av februari :( obs jag gillar ju snö egentligen!
Mys hörnan <3
Barnen i stora rummet! Dom håller på att packa upp familjejulklappen ett x-box 360 Kinect som innebär inga kontroller utan man hoppar runt på golvet så läser den av rörelserna! Skit kul är det iallafall =P Lite Wii över det hela men då utan kontroller!
Idag är det lugnt här hemma gubben röjer som sagt var snö jag bara röjer av inne lite granna och barnen har försökt åka lite pulka men ack så mycket snö det blev svårt! Nej nu ska jag förbereda lite fika ihop med Felicia! Sedan blir det nog lite limp bakning till kvällen!
Kram Kram

1 kommentarer

Nettie

26 Dec 2010 18:09

Vad fint det blir! Vi kommer ut någon dag och kollar närmare! <3

Kommentera

Publiceras ej