Ja då närmar även detta år sitt slut då!

0kommentarer

Ja då var snart 2010 slut då och som vanligt har det hänt en massa både roliga och sorgliga saker runt mig och min familj men ändå slutar vi med flaggan i topp =) Vi har en helt inred övervåning! Alla mår bra och växer och frodas vi har fått två nya familjemedlemmar  den absolut sista vart ju bestämt igår! Ja det är då Tiger och Nykur en katt och en islandshäst! Så nu består familjen av två vuxna, två tonåringar, tre katter, en hund och en islandshäst! Underbart!
Nu lämnar vi 2010 och börjar på 2011 och funderar och undrar vad de ska bjuda på? allt är oskrivet och blankt men jag kan absolut tänka mig att försöka njuta lite mer och värdera det jag har lite högre! Mitt liv är väldigt bra på alla sätt och viss har inget alls att klaga på! Så det får nog bli mitt löfte till mig själv att hitta lite mer ro i vardagen! japp så får det bli!
Nu ska jag strax ta en skön dusch och sedan blir det tv och lite film med min underbara familj!
Puss på er alla!

Kommentera

Publiceras ej