Ja ha då börjar vi en ny resa =)

0kommentarer

Avgången gick den 7 juni officiellt då mitt hjärta bara smälte <3 och hoppade över till det lilla benranglet som kom till  oss via Kometa. Ja jag vart kär på engång! Men slog bort tanken för jag skulle inte bli med föl jag skulle ju ha en häst jag kunde rida helst nu! Men så gick sommaren och inte blev kärleken något mindre, varje gång vi var ut i hagen så kom lillhjärtat och buffades och ville ha uppmärksamhet. Vad kan man annat göra en smälta som choklad i solen =)
Detta är mamma Kometa när hon kom till oss!
Här är jag helt nykläckt och ca 6 timmar gammal! Andreas tycker han ska heta Elgur med tanke på benen ;) men nu vart det Nykkur!
Humm får man äta upp mobilen´s kamera kankse är god... så nyfiken =)
Ja söt som få!
Ja så är det nu börjar en helt ny resa, visst har jag haft häst förr men aldrig fått äran att vara med från start oj oj vad jag kommer lära mig en väldig massa under denna resa! Stackars Josefin hennes öron kommer ramla av av alla frågor som kommer hagla över henne ;) Hoppas hon står ut! Nej nu ska jag ut och kolla lite på häst grejor dock inte handla bara titta!
Kram

Kommentera

Publiceras ej